محصولات استوک

این دسته از محصولات کارکرده که، تحت لایسنس کشورهای اروپایی و آمریکا تولید می شوند، به عنوان استوک دوباره به چرخه فروش باز می گردند و عمده محصولاتی هستند که به هر دلیلی به فروشنده مرجوع شده .

لپ تاپ استوک

این لپ تاپ ها دارای درجه بندی A , +A , ++A می باشد و قیمت آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شودکه  در ایران، این محصولات بیشتر تحت عنوان لپ تاپ استوک اروپایی یا لپ تاپ صنعتی شناخته می شوند. ممکن است در هنگام خرید نتوانید رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اما قیمت پایین و مقرون به صرفه آن باعث می شود که این موضوع اهمیت خود را از دست بدهد.

  • درجه A++: لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهری بسیار خوبی دارند و دارای کمترین خط و خش هستند. مدت زمان کارکرد این لپ تاپ ها گاهی به کمتر از ۶ ماه می رسد.
  • درجه A+: این لپ تاپ ها دارای خط و خش جزئی بوده و قابل چشم پوشی هستند. این کالاها سالم بوده و از نظر کارکرد و عملکرد هیچ تفاوتی با رده A++ نداشته و از لحاظ سخت افزاری هیچ ایرادی ندارند.

لپ تاپ های درجه A+ نسبت به درجه A++ قیمت کمتری دارد و به صرفه تر است. این نوع گرید معمولا ظاهر خوبی نسبت به گرید ++ نداشته و با خط و خش همراه است.

مانیتور های استوک:

این مانیتور ها نیز همچون دیگر محصولات استوک دارای درجه بندی A,A+,A++ ,B,…   میباشد و در ابعاد ۱۷,۱۹,۲۰,۲۲,۲۴  اینچ عرضه می شوند که برخی با پایه فابریک و برخی با پایه های غیر فابریک می باشند و معمولا در برندهای   ASUS,LENOVO,HP,SAMSUNG,…   در بازار موجود میباشند .

محصولات کارکرده

محصولات کارکرده به آن دسته از محصولاتی گفته میشود که کاربر مدت زمانی از آن استفاده نموده و به دلایلی قصد فروش یا تعویض آن را دارد که این محصولات نیز توسط کارشناسان داد کالا تعیین سطح درجه کیفیف می شوند و بر همین اساس قیمت گذاری روی آنها صورت می گیرد .

با توجه به اینکه این قیمت گذاری کاملا به صورت کارشناسی میباشد امکان خطا نیز وجود دارد لذا مجوعه داد کالا هیچ گونه مسؤلیتی را در قبال مناسب ترین قیمت  بر عهده نمی گیرد .

نکات بسیار مهم

قبل از خرید محصولات استوک:

  1. از انجایی که محصولات به صورت  انتخابی (Select)   می باشند ممکن است عکس محصول مربوط به همان برند و مدل کالا باشد ولی عکس کالای ارسالی شما نباشد.
  2. تمامی زوایای کالا به صورت کلیپ به مشتری  نشان داده خواهد شد و کلیپ درخواستی نیز در صورت نیاز ارسال خواهد شد.
  3. تست باطری وهارد و قطعات از طریق نرم افزار صورت میگیرد و صحت قطعات بر همین اصل میباشد .
  4. تمامی دستگاه ها از تاریخ دریافت دارای ۱۰ روز مهلت تست سلامت میباشند .
  5. برای کالای خریداری شده  و ارسال شده به هیچ عناون برگشت از خرید صورت نمیگیرد . فقط و تنها فقط در صورت عدم سلامت تعویض صورت میگیرد .
  6. چنانچه دستگاه توسط افراد غیر کارشناس باز شود و یا هلوگرام آن باز گزدد شامل هیچ گونه خدماتی از سوی داد کالا نمیشود و تمامی مواد ۴ و ۵ بی اثر خواهند شد .
  7. تمامی کالا ها داری یک سال خدمات پس از فروش میباشند

نکات مهم بعد از خرید محصولات استوک

  • در صورت ایرادات ذیل سریعا با کارشناس پشتیبانی داد کالا تماس حاصل فرمایید :
  1.  ایراد فنی در حین استفاده
  2. عدم طتبیق کالا دریافتی با کالای خریداری شده و تایید شده از سوی مشتری
  • هزینه مرجوع کردن کالا برعهده مشتری میباشد مگر اینکه کالای ارسالی اشباه ارسال گردیده باشد ویا تست سلامت آن کالا در بازه زمانی ۱۰ روز تایید نگردد .
  • تایید و عدم تایید تست سلامت کالای ارسالی با نظر کارشناس داد کالا میباشد

دلیل بازگشت وجه

bakala-whatsapp-chat-icon
از من بپرس

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.